Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Gorran J-son - 29 juli 2014 16:22

I dag söktes lite fläkt och en cykeltur skulle kanske fläkta upp tillvaron lite. Sagt o fläktat, hunden in i kärran och iväg genom sandskogens militärraka vägar och tillgjorda motionsslingor.  En joggare med ett förvridet ansiktsuttryck, kämpande i motsol gjorde mig starkare i tanken jag haft ett tag. Men ser jag en leende joggare ska jag ta upp lunken igen. Nåväl, cykelrundan fortsatte och reningsverket rundades och ett spår hittades som ledde till Norra Promenaden med en kålpudding o en paus        


          

                                       
Vatten är gångbart                                   Ludde trött av åkturen


Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.


Avd: Platespotting


     

3 reg.nr på en dag!   Hyfsat dagsverke!

Ett gott dagsverke  är det mest fantastiska som finns här i världen,
så vi bör alltid spara en del till morgondagen.




Presentation


supermoon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästkommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards